Regeneració urbana integral, revitalització de barris i rehabilitació energètica d'edificis existents....

Data de la notícia: 24-03-2011

Logo Grande

Jornades “Regeneració urbana integral, revitalització de barris i rehabilitació energètica d'edificis existents. Noves estratègies i models de gestió intel·ligents”, organitzades per la Conselleria de Medi ambient, Aigua, Urbanisme i Habitatge, juntament amb l'Institut Valencià de l'Edificació, en el marc d'activitats desenvolupades pel Fòrum per a l'Edificació Sostenible de la Comunitat Valenciana.

Aquestes jornades se celebraran els pròxims 12 i 13 d'abril, en el Centre Cultural Bancaixa de València, en horari de matí i vesprada. L'objectiu de les mateixes és centrar l'atenció sobre els processos de regeneració urbana que han d'experimentar les nostres ciutats, els quals a més de la millora de l'estat de conservació del parc residencial construït i la seua adequada rehabilitació energètica, han de contemplar també la regeneració social, econòmica i cultural. Com s'observa en el programa, concorreran diversos casos d'èxit del territori nacional: Zaragoza, Vitòria, Andalusia, Madrid, Barcelona, Alacant... etc. Dels quals s'exposaran els aspectes tècnics i els detalls relacionats amb la seua gestió.

Per a poder assistir a les jornades és imprescindible la inscripció a través de la web: www.five.es
El preu, de 75€ per als membres del Fòrum ESCV, representants d'Ajuntaments i estudiants de grau (100€ per al públic en general) inclou:
- Assistència a les dues sessions
- Material de suport: eines tècniques per al procés d'inspecció, avaluació i rehabilitació energètica d'edificis existents desenvolupats pel IVE
- Guia d'Intervenció en estructures de formigó en edificis existents
- Guia per a la Inspecció i Avaluació Complementària d'estructures de formigó en edificis existents
- Guia per a la Inspecció i Avaluació Preliminar d'estructures de formigó en edificis existents
- Cartilla Actuacions "in situ" en Inspecció i Avaluació Preliminar

S'adjunta el programa de les jornades.