III Jornadas COPLA

Data de la notícia: 15-11-2007

Logo Grande

Se celebraran a Alacant el 22 i 23 de Novembre del 2007 en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior

Per a incentivar a la comunitat universitària l'ús del programari lliure i promocionar el coneixement obert, la Universitat d'Alacant organitza les III Jornades pel Coneixement Obert i el Programari Lliure de la Universitat d'Alacant (III Jornades COPLA).

Enguany, a més, s'han organitzat diversos tallers per a facilitar el coneixement de forma pràctica. Hauran tallers d'Insalación i configuració de Linux, d'autoarxiu en RUA (per a PAS i PDI) i del programa 'R' per a anàlisi estadística. A més es pot col·laborar amb Apertium (plataforma de raducció
automàtica.

Les III Jornades COPLA se celebraran a Alacant el 22 i 23 de Novembre del 2007 en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

La inscripció és gratuïta, però amb l'objectiu de conéixer el nombre d'assistents i poder organitzar adequadament les jornades és necessària la inscripció.

Tota la informació està disponible en la web de les jornades: