AJUDES PER LA PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS ORALS O PÒSTERS EN CONGRESSOS O JORNADES DE CARÀCTER CIENTÍFIC DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT - 2024

Data de la notícia: 23-04-2024

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, d'ajudes a l'alumnat per la participació activa en jornades, congressos, etc., a través de la presentació de comunicacions, pòsters, etc., relatives a experiències o activitats d'investigació. El termini per a sol·licitar l'ajuda s'obrirà des del dia 01 fins al 30 d'octubre de 2024 a les 23.59 h.

Podran sol·licitar la condició de beneficiari i obtenir aquesta AJUDA l'alumnat que:

·Tinga formalitzada la seua matrícula a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant en el curs acadèmic 2022-23 o 2023-24, en la titulació de Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals.
·Acredite la presentació d'una comunicació o pòster, que incloga aspectes relacionats amb la titulació de Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals, en un congrés o jornada de caràcter científic, celebrat entre el 30 setembre de 2023 i el 30 de setembre de 2024.
·No ser beneficiari/a d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.

Les bases completes obren en BOUA de 15/04/2024