Segona edició de l'Olimpíada d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports en el nostre centre

Data de la notícia: 29-04-2023

Divendres passat 30 de març vam celebrar la segona edició de l'Olimpíada d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports en l'EPS de la UA.

Molt emocionant la celebració de la V Olimpíada Nacional d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

En aquesta Fase Local van participar 16 equips d'alumnes i alumnes de 1r i 2nd de l'ESO de 10 centres educatius de la província. Els equips de 5 estudiants es van enfrontar a 6 proves d'enginyeria.

Gràcies al suport del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports, del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat de la UA, del professorat i estudiantat voluntari de la UA per fer-lo possible. I, com no, gràcies a les xiques i xics que van participar, gaudim molt amb vosaltres, i al seu professorat en els IES i famílies.

La nostra enhorabona a l'equip guanyador del Col·legi Immaculada Jesuïtes d'Alacant.

Ells representaran a la Universitat d'Alacant en la Fase Nacional que tindrà lloc a Alacant el pròxim 19 de maig.

Imatge: Ambient a l'inici entorn del nostre emblemàtic rellotge de sol.

Imatge: Durant el desenvolupament de les proves.

Imatge: Lliurament de premis en Sala d'Actes de l'EPS1.