X Olimpíades del Saber de Dibuix Artístic

Data de la notícia: 25-04-2023

Es van celebrar a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant segons el que es preveu i sense incidències. Enhorabona a les guanyadores i als seus professors tutors!

El passat 28 de març de 2023 va tenir lloc en l'edifici EPS4 la X edició de les Olimpíades del Saber de Dibuix Artístic.

Van assistir un total de 23 estudiants. La sessió va transcórrer amb normalitat i les persones participants van esgotar el temps disponible. El tema proposat va ser una composició de peces acadèmiques amb il·luminació artificial que permetia abordar la resolució amb diversos graus de dificultat.

Volem agrair el suport i dedicació del professorat responsable i la presència de les i els estudiants dels següents centres: IES germans Pasqual de Villena, IES Mediterrani de Torrevella, IES Marhuenda Prats del Pinós, IES 8 de març d'Alacant, IES Pascual Carrión de Saix, IES Poeta Paco Mollá de Petrer, IES Misteri d'Elx d'Elx, Col·legi Salesians Don Bosco d'Alacant, Col·legi Sant Agustí d'Alacant i Newton College d'Elx.

El jurat va acordar atorgar els següents premis d'acord amb les bases del concurs:

PRIMER PREMI: MARTINA BROTONS SONER de l'IES POETA PACO MOLLÁ, de PETRER
Per la selecció, enquadrament i resolució tècnica reeixida del sector de la composició que millor es presta als matisos de la il·luminació de les superfícies i volums.

SEGON PREMI: ALBA HERNÁNDEZ CARTAGENA de l'IES POETA PACO MOLLÁ, de PETRER
Per la interpretació contemporània del tema clàssic i l'ús del color.

TERCER PREMI: ELIZABET PETROVA de l'IES MEDITERRANEO, de TORREVELLA
Per la reelaboració del tema proposat aportant una nova disposició intencional dels objectes existents o suggerits tractats com a fragments autònoms que el collage reconfigura suggerint una escena alternativa a la visible.

Enhorabona!

Imatges: Model per a la prova i obra de la guanyadora del primer premi. Autor: Ángel Allepuz.