Guanyadors en la fase nacional de les IV Olimpíades de Camins, Canals i Ports

Data de la notícia: 20-05-2022

D'entre un total de 10 universitats, l'equip que representava a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant ha resultat guanyador la fase nacional.

L'equip del col·legi de Sant Joan Baptista de Dénia que representava a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant s'ha proclamat avui guanyador en la fase nacional de la IV Olimpíada d'Enginyeria de Camins.

En aquesta fase nacional van participar fins a un total deu Escoles d'Enginyeria Superior de Camins, Canals i Ports de diferents universitats espanyoles.

Els equips participants en aquesta olimpíada nacional, celebrada a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins de Ciudad Real, han hagut de superar proves com la construcció d'un pont amb unes característiques determinades i una presa, així com altres relacionades amb la logística i el transport.

El pròxim curs, la fase nacional d'aquesta olimpíada se celebrarà a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

Enhorabona a les xiques i els xics de l'equip guanyador del Col·legi Sant Joan Baptista de Dénia!

Notes de premsa: