IX Olimpíades del Saber de Dibuix Artístic

Data de la notícia: 28-04-2022
Visites: 2093

Es van celebrar en la EPS de la UA segons el que es preveu i sense incidències. Enhorabona a les guanyadores i a les seues tutores dels respectius IES!

Les IX Olimpíades del Saber de Dibuix Artístic es van celebrar en la EPS de la UA segons el que es preveu i sense incidències.

Van assistir totes les candidates inscrites, totes xiques, i agraïm al professorat en els centres participants la promoció d'aquest esdeveniment entre els seus estudiants.

Animem a tots els instituts de la província, als quals ja han participat i als quals encara no ho hagen fet, a involucrar-se també el pròxim curs en les nostres Olimpíades del Saber.

El jurat va acordar, després de les corresponents deliberacions i valoració crítica dels diferents treballs, atorgar els següents premis d'acord amb les bases del concurs:

1er PREMI: MAR BELÉN BELSO d'IES Misteri Elx
2nPREMI: ZOE MARGARITA LÓPEZ GALIANA d'IES Poeta Paco Mollá
3erPREMI: SARA PIRPILIU d'IES Mediterrani

Enhorabona a les guanyadores!

Imatge: Aula preparada amb models per a la proba. Autor: Ángel Allepuz.