FacePhi Challenge!

Data de la notícia: 07-02-2022

Des de Facephi llancem el primer FacePhi Challenge, un repte en el qual es posarà a prova als participants per a demostrar les seues habilitats de raonament, codificació i innovació. El repte que portem per a aquesta primera edició de FacePhi Challenge estarà centrat en un dels processos habituals que es duen a terme durant el OnBoarding Digital. Si t'interessa conéixer una mica més sobre aquests processos, ¡aquest és el teu repte!

Què necessite saber per a participar?

• El Challenge està obert a equips d'1 a 3 persones
  • El repte tindrà una duració de 10 dies, des del 10 de febrer fins al 20 de febrer a les 23.59 h
  • Les inscripcions estaran obertes fins al 20 de febrer, per la qual cosa els participants podran inscriure's fins i tot quan el repte ja haja començat
  • La informació del repte es presentarà el dia 10 de febrer a les 12.00 h en la sala d'actes de EPS (Politècnica I)  la Universitat d'Alacant i es retrasmitirá per streaming
  • Una vegada presentat el repte s'enviarà tota la informació necessària per correu als participants inscrits
  • Durant els 10 dies de treball del repte els participants tindran a la seua disposició un sistema de consulta d'experts de FacePhi a través del correu facephichallenge2022@facephi.com
  • Tota la informació sobre el challege es mantindrà en https://github.com/facephi/facephichallenge2022

Hi haurà premi?

¡Per descomptat! L'equip guanyador, els semi finalistes i els tercers seran beneficiaris d'un xec regal de Amazon valorat en 300€,i 200€ i 50€, respectivament*.
El dia 25 de febrer s'anunciarà a l'equip guanyador, sent el lliurament de premis el 28 de febrer en l'acte de clausura del Mes Cultural en la Universitat d'Alacant.

Com m'inscric?

Simplement hauràs d'emplenar el següent formulari amb les dades dels membres de l'equip, recorda que podreu inscriure-us encara que el repte ja haja començat**.
Per a qualsevol dubte relacionat amb el Challenge, no dubtes a posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu facephichallenge2022@facephi.com
El xec de Amazon serà a repartir entre els integrants de l'equip. A més, per als finalistes existeix la possibilitat de desenvolupar la seua carrera professional en FacePhi.
*No podran participar treballadors de FacePhi.