4ª EDICIÓ DEL INDRA HACK DAY

Data de la notícia: 10-11-2021

Eres dona, estudiant d'últim any i/o recentment graduada? Si la teua resposta a totes dues preguntes és que sí i, a més, estàs en el teu últim any de les carreres d'Enginyeria de Telecomunicacions, Enginyeria Informàtica o una altra carrera tècnica, para atenció al següent...

Arriba la IV Edició del Indra Hack Day!

Una experiència virtual única on aprendràs sobre sostenibilitat, innovació i tecnologia, i en la qual volem comptar amb tu i amb les teues ganes de transformar el món:

• Coneixeràs a protagonistes de projectes tecnològics únics.
  • Aprendràs a idear solucions de futur a través de l'ús d'eines digitals i treballant en equips multidisciplinaris.
  • I, a més, tindràs l'oportunitat de guanyar premis: 3.000 € per a l'equip de guanyadores. 1.500 € per a les segones classificades. 500 € per a les terceres finalistes.

¿Acceptes el repte? T'esperem el 2 de desembre, des de les 9:30h fins a les 14:00h. Apunta't abans del 19 de novembre. Places limitades!

Contacte: hackdaysteam@indra.es