Concurs d'arquitectura per a estudiants de la UA: una escola urbana a Àfrica que es construirà

Data de la notícia: 02-07-2021

Aquest estiu hem llançat un nou concurs i ens agradaria convidar als estudiants de la UA a participar en ell. Estem cercant un model d'escola per a Enko Education que es puga replicar en la seua expansió per tot Àfrica. La primera escola amb aquest nou disseny es construirà a Bamako, Mali, per a 550 estudiants. La proposta guanyadora del concurs s'utilitzarà com a base per al disseny final, la qual cosa significa que els estudiants tindran l'oportunitat de veure els seus projectes construïts en la vida real.

Ens agradaria també oferir-los un 10% de descompte en el registre per als estudiants UA.

Poden trobar aquest codi i informació detallada sobre el concurs en la següent imatge, en el brífing adjunt i en www.archstorming.com/info