Enginyeria Química de la UA en el top 5 de les universitats espanyoles del prestigiós Rànquing de Shanghái 2021

Data de la notícia: 30-05-2021

El Rànquing Global de Matèries Acadèmiques (GRAS), més conegut com a Rànquing de Shanghái i un dels més prestigiosos i influents del món, en la seua edició de 2021 situa a la Universitat d'Alacant en el camp de l'Enginyeria Química entre les 5 millors universitats d'Espanya, i en l'interval 201-300 a nivell mundial.

El rànquing valora a 4000 universitats de 93 països en 54 matèries diferents. Utilitza una metodologia amb diversos indicadors acadèmics objectius i dades de tercers per a avaluar l'acompliment de les universitats del món en cada matèria, classificant d'acord amb resultats d'investigació (Q1), influència de la investigació (CNCI), col·laboració internacional (IC), qualitat de la investigació (Top) i premis acadèmics internacionals (Award).