Calendari de proves d'avaluació contínua del **GIR

Data de la notícia: 17-03-2021

En la secció ?Horari i Calendari? de la web del grau s'ha publicat un calendari on estan reflectides les dates o terminis de les proves d'avaluació contínua de les assignatures del quadrimestre actual, organitzades per cursos. Encara que les dates reflectides són les dates previstes pels professors de les assignatures, i poden modificar-se segons el desenvolupament d'aquestes, el calendari pot ser de gran ajuda per a planificar l'estudi de les assignatures.

El calendari de proves d'avaluació contínua conté esdeveniments per a les dates en les quals s'han planificat les proves i els lliurables de l'avaluació contínua de les assignatures del grau, de manera que els estudiants disposen d'aquesta planificació. Més concretament, aquest calendari està organitzat com quatre calendaris diferents, un per a cada curs del títol, que poden ser combinats posteriorment segons interesse. En el calendari de cada curs s'indiquen esdeveniments com, per exemple, horaris de controls parcials, o dates límit de lliuraments de pràctiques. Per a poder accedir a aquests calendaris serà necessari introduir les dades d'accés del compte GCloud de la UA.

S'ha de considerar que el calendari es planteja com una guia orientativa, i les dates de proves i terminis de lliuraments reflectits en el mateix so dates previstes pels coordinadors de les assignatures en començar el quadrimestre, que podran modificar-se segons el desenvolupament de les assignatures al llarg del quadrimestre. El calendari serveix com a eina que pot ajudar a planificar el treball del curs, i que també permet conèixer les dates on es poden concentrar més proves, però no cal interpretar-lo com un calendari d'exàmens amb dates definitives.