Creació de prepropostes de TFG per al Grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 29-06-2020

El dia 17/07/20209 finalitza el termini per a crear prepropostes de TFG per al Grau en Arquitectura Tècnica

Estimades i estimats estudiants,

Informar-los que ja s'han activat les noves dates per a crear prepropostes de Treball Fi de Grau en Arquitectura Tècnica per al pròxim curs 2020-21. Aquestes dates estan pensades per a aquells estudiants que tenen intenció de matricular-se del TFG durant el pròxim curs, i vulguen proposar un tema concret del seu interès. Existeixen dos terminis per a això, el primer al juliol de 2020 (finalitza el 17/07/2020) i el segon entre octobre-novembre de 2020 (del 05-10-2020 al 20-11-2020).

Aquestes prepropostes poden estar motivades pel propi estudiant, prèvia revisió del/de la tutor/a, o per qualsevol membre del professorat de la titulació. Únicament el professorat pot introduir les prepropostes en el UAproject, per la qual cosa cada estudiant haurà de posar-se en contacte amb el/la professor/a que estime més convenient al tema proposat.

Si un estudiant no vol proposar un tema concret, sempre es pot adscriure a una proposta ja generada i aprovada per la Comissió de TFG, però això es realitzarà en la fase 2 durant el curs 2020-21, activant-se dos períodes per a sol·licitar proposta de TFG.

Tot el procediment relatiu al TFG es detalla en la pàgina web de la titulació, tenint a la vostra disposició un manual sobre el funcionament del UAproject i un arxiu de preguntes freqüents.