Ajornament del pagament de rebuts de la matrícula de títols oficials

Data de la notícia: 30-03-2020
Visites: 1977

Com a mesura de suport a les persones i famílies, que es vegen particularment afectades per les conseqüències econòmiques negatives de la declaració de l'estat d'alarma per a la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID*-19, la Universitat d'Alacant habilita la possibilitat d'ajornar el pagament del quart i últim rebut de la matrícula de títols oficials del curs acadèmic 2019-20, el venciment del qual està previst per a el pròxim dia 16 d'abril.

L'alumnat en unitats familiars en situació d'especial vulnerabilitat que vegen reduït els seus ingressos a conseqüència de la crisi del COVID-19, podran sol·licitar un ajornament del pagament fins al 16 de juny. La resolució favorable d'aquesta sol·licitud, prèvia la seua presentació i valoració, permetrà la suspensió del procediment d'anul·lació de matrícula per impagament establit en la normativa.

La sol·licitud es presentarà de manera telemàtica a través dels formularis de contacte del centre en  el que estiga matriculat l'o l'estudiant, fins al dia 6 d'abril de 2020, aportant els següents documents:

• Document escanejat que justifique l'especial situació.

A tall d'exemple: còpia de la notificació de la rescissió de contracte de treball, de notificació de ERTE, de sol·licitud de la prestació per desocupació o qualsevol altre document que justifique aquesta situació.

• Declaració jurada que les dades són certes. No obstant això, la Universitat en qualsevol moment podrà sol·licitar el document original.

Aquest ajornament, i en les mateixes condicions, s'aplicarà també a l'alumnat que no va poder abonar el tercer termini.

Vicerectorat de Planificació Econòmica