CRISTINA VIVES HERCE Premio INVASSAT 2019 al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals pel seu TFM

Data de la notícia: 20-03-2020
Visites: 2020

CRISTINA VIVES HERCE, premio al millor treballe fi de màster en Prevenció de Riscos Laborals, defensats en la Comunitat Valenciana durant 2019, denominats Premis al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals. Pel seu TFM 'ANÀLISI DELS MOMENTS A la REGIÓ L5/S1 EN RELACIÓ Al DIAGRAMA DE CÀRREGUES ABASTOS EMPRAT EN L'AVALUACIÓ DE RISCOS PER MANIPULACIÓ MANUAL DE CÀRREGUES? en l'especialitat de ERPS. Felicitem a Cristina Vives Herce pel reconeixement obtingut, així com al tutor del TFM, professor Francisco Brocal Fernández.

CRISTINA VIVES HERCE CRISTINA VIVES HERCE Premio (INVASSAT 2019) al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals pel seu TFM

CRISTINA VIVES HERCE, premi al millor treballe fi de màster en Prevenció de Riscos Laborals, defensats en la Comunitat Valenciana durant 2019, denominats Premis al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals. Pel seu TFM “ANÀLISI DELS MOMENTS A la REGIÓ L5/S1 EN RELACIÓ Al DIAGRAMA DE CÀRREGUES-ABASTOS EMPRAT EN L'AVALUACIÓ DE RISCOS PER MANIPULACIÓ MANUAL DE CÀRREGUES” en l'especialitat de ERPS.

Font: RESOLUCIÓ de 4 de març de 2020, del President de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) per la qual es reconeixen els millors treballs fi de màster en Prevenció de Riscos Laborals de la Comunitat Valenciana, denominats Premis al Coneixement en Prevenció de Riscos Laborals, presentats prenent com a base la Resolució de 27 de juny de 2019, de la Presidència de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) (DOGV núm 8617 / 21.08.2019).