Nova edició del Taller d'Angular

Data de la notícia: 05-03-2019

Logo Grande

Oberta la inscripció en la nova edició del curse 'Taller d'introducció a Angular'' del dept. Ciència de la Computació i **IA

En el curs es pretén que els alumnes adquirisquen coneixements bàsics sobre Angular, evolució d'Angular i framework de referència en el desenvolupament d'aplicacions SPA (Single-*Page Applications).

En el curs es treballarà amb l'última versió d'Angular. Malgrat ser un taller bàsic, s'aconseguiran coneixements suficients per a desenvolupar una aplicació completa. A través d'unes sessions pràctiques, ens introduirem en el desenvolupament d'una aplicació basada en components amb aquest framework. A més, donarem a conèixer les guies d'estil per al desenvolupament d'aquest tipus d'aplicacions, per a incrementar la seua mantenibilidad.

El curs serà impartit per Alejandro Such. Tindrà una durada de 20 hores (2 ECTS) i se celebrarà els divendres 22, 29 de març i 5 i 12 d'abril de 2019, de 16:00 a 21:00 h.. Està limitat a 23 places que s'assignaran per ordre de preinscripció. El preu de la matrícula és de 150 €.