Votació Logo Grau Enginyeria Robòtica

Data de la notícia: 11-02-2019

Des de l'adreça del grau d'Enginyeria robòtica, juntament amb els representants dels estudiants, s'ha plantejat la necessitat de definir un logo per al grau d'Enginyeria Robòtica. Per a açò s'han encarregat unes propostes a un dissenyador extern i una altra al gabinet de disseny de la Universitat. La vostra opinió és decisiva, en l'enllaç que teniu en el UACloud podeu accediu als mateixos i voteu pel qual més us agrade.

Us anime a participar i així poder decidir quin serà el logo que represente la vostra titulació.

Cada estudiant del grau és un vot, podeu votar fins a dijous que ve 14 de febrer i el divendres 15 es publicarà el logo guanyador.