IV Concurs d'Innovació de solucions Placo

Data de la notícia: 04-02-2019

Logo Grande

L'empresa Saint-Gobain Placo Ibérica S.A. presentarà les bases del 'IV Concurs d'Innovació de solucions Placo' divendres que ve 8 de febrer en l'Escola Politècnica Superior d'Alacant.

El concurs contempla dos premis locals, de 500 i 150 €, i dos premis nacionals, de 5000 i 2500 €.

La sotsdirecció del grau en Arquitectura Tècnica organitza aquesta activitat i està orientada a estudiants d'Arquitectura Tècnica d'últims cursos i del Màster en Gestió de l'Edificació. L'esdeveniment es realitzarà el divendres 8 de febrer, a les 10:00 h, en l'aula de la Politècnica IV (EPS/0-21E).

En l'últim concurs realitzat, un grup d'estudiants de la UA van aconseguir dos premis per un valor de 3000 €.

Més informació en: