Matrícula Condicionada en Màsters Universitaris

Data de la notícia: 22-10-2018

Obert el termini de sol·licitud de matrícula condicionada en màsters universitaris (fins al 31 d'octubre)

Podran sol·licitar la matrícula condicional en els estudis de Màster Universitari l'alumnat que complisquen totes les condicions següents sempre que queden places vacants.

• Estar matriculats/as en el curs 18-19 en un estudi de Grau de la UA la convocatòria de la qual de finalització d'estudis (C1) per al TFG es realitze en el mes de gener de 2019, d'acord amb el calendari acadèmic oficial aprovat per Consell de Govern.
  • Tenir el Treball Fi de Grau com a única assignatura pendent de superar per a finalitzar els estudis de Grau i haver sol·licitat la convocatòria de finalització (C1) en la matrícula de Grau.
A l'alumnat que realitze la matrícula condicional se li generarà un primer rebut que inclourà el total de les taxes administratives i el percentatge corresponent de taxes acadèmiques, en funció del nombre de terminis en què es dividisca el pagament de la matrícula.
Aquest alumnat disposarà fins al 31 de gener de 2019 per a acreditar que està en possessió del títol de Grau que els dóna accés al Màster. En cas de no produir-se aquesta acreditació, la matrícula condicional serà anul·lada, sense dret a devolució de les taxes abonades.

Per a sol·licitar la matrícula condicionada lliure aquest imprès signat en la secretaria de postgrau de l'Escola (situat en la Politècnica I) o envia-ho signat per email a l'adreça de correu: postgrado@eps.ua.es.