Concurs PLACO Innovació Universitats

Data de la notícia: 25-09-2018

Un grup format per quatre estudiants de tercer curs del grau en arquitectura tècnica de la Universitat d'Alacant, tutelats per professors del Departament d'Edificació i Urbanisme, han aconseguit el primer premi nacional a la millor proposta d'innovació per a un sistema constructiu **Placo.

En aquesta tercera edició del Concurse Innovació Soluciones Placo, els estudiants del Grau d'Arquitectura Tècnica de la Universitat d'Alacant, Alexis Borreda Talles, Álvaro Amat Moreno, Diego Ortuño Cabrero i Iván Girona Ribera han guanyat el Premi local per universitats dotat amb 500€ i el Primer premi nacional a la millor proposta d'innovació per a un sistema constructiu Placo amb un import de 2.500 €.

El Premi a la millor solució constructiva basada en la Innovació, amb un import de 5.000€, ha recaigut en la Universitat de Burgos.

El lliurament de premis es va realitzar en la central de Placo a Madrid, dijous passat 20 de setembre de 2018.

Us convidem a participar en aquesta nova edició, bases: https://www.placo.es/concurso-innovacion-universidades; per a qualsevol dubte posar-se en contacte amb els professors de Construcció d'Elements no Estructurals.

Foto 1: Premi a la millor proposta d'innovació per a un sistema **Placo amb un import de 2.500 €.

Foto 2: Premi local per universitats dotat amb 500€.

Foto 3: Panell del treball presentat pels estudiants, grup **IADA.

Foto 4: Foto de grup durant l'esmorzar, previ al lliurament de premis.