Curs de ENSCAPE, RENDERIZADO EN TEMPS REAL

Data de la notícia: 08-07-2018

El curs s'impartirà el dia 12, 13, 18 i 19 de juliol de de 2018 en horari de 16:00 a 21:00 hores. El curs està dirigit a Arquitectes, Arquitectes Tècnics, Enginyers d'Edificació i altres tècnics del sector de l'Edificació. El seu objectiu és l'aprenentatge de ENSCAPE per al renderizado en temps real d'elements complexos, el treball en entorns avançats i l'aplicació de texturizados professionals, amb el programa ENSCAPE per a SKETCHUP i REVIT.

Durant el curs es mostraran les utilitats per a la configuració de models eficients i intel·ligents que ens permeten definir qualsevol projecte a més de formar a l'alumne per a la realització de projectes de visuals i infoarquitectura, mitjançant renderizado en temps real de models 3D avançats, obtenint a més imatges, vídeos i presentacions arquitectòniques amb acabats fotorealistas, utilitzant les eines de disseny i representació més avançades.

S'utilitzarà el programa ENSCAPE desenvolupant exemples tant en SKETCHUP com en REVIT, utilitzant les eines de renderizado en temps real en tots dos programes.

Més informació i inscripcions: