#UAContenidos presentació final de projectes 2017-2018

Data de la notícia: 18-05-2018

Logo Grande

Jornada de presentació de projectes realitzats durant el curs 2017-2018 pels alumnes deº 4 d'Enginyeria Multimèdia

Dimecres que ve 30 de Maig a les 11:00 els alumnes deº 4 d'Enginyeria Multimèdia presentaran els seus productes finals desenvolupats durant tot el curs 2017-2018. La presentació es realitzarà en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior en la Universitat d'Alacant.

Enguany comptarem amb la participació de Daniel Mora Pastor desenvolupador especialitzat en back-end de l'empresa Square1 perquè ens proporcione la seua visió professional sobre els resultats obtinguts pels estudiants.

*Preview projectes multimèdia 2017-2018

Square1 és una empresa de desenvolupament d'aplicacions web i mòbil amb oficines a Dublín, Londres i Alacant. Està composta per un equip altament qualificat que brinda el millor servei i productes als seus clients. A través de la seua experiència i ampli coneixement, han sigut responsables de crear i mantenir alguns dels llocs web més reconeguts i visitats que operen a Irlanda. Per a més informació, visitar www.square1.io.

Daniel Mora Pastor és Enginyer en Informàtica i Expert en Programació amb Tecnologies Web per la Universitat d'Alacant, actualment exerceix de desenvolupador web especialitzat en tecnologies back-end. Treballa per a Square1 Ltd. des de l'any 2013, on actualment és Sènior Developer. El seu treball consisteix en la presa i definició de requisits tècnics a partir dels requisits dels clients, desenvolupar i mantenir diferents projectes i exercir de mentor per als nous junior que van entrant en la nostra companyia.

Us convidem a tots a l'esdeveniment oficial de presentació de productes finals de Gestió de Continguts el pròxim 30 de Maig a de 11:00 a 12:30 en el saló d'actes de l'Escola Politécnia Superior.

En cas de no poder assistir us convidem a seguir l'esdeveniment per video-streaming des d'ací: [accés streaming]

Salutacions