Trobada entre estudiants d'Enginyeria i l'empresa KPMG dimarts 15 de maig

Data de la notícia: 07-05-2018

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant organitza una trobada entre estudiants d'Enginyeria i l'empresa KPMG, per a donar a conèixer les seues pràctiques i la possibilitat d'incorporació al mercat laboral. KPMG és una de les principals signatures mundials de serveis professionals en la prestació de serveis d'auditoria, fiscals i d'assessorament legal, financer i de negoci, amb un clar enfocament sectorial.

• Eres dinàmic→Amb nosaltres trobaràs diversitat de projectes on treballar.
  • Eres inquiet→Apostem per la formació contínua durant la teua carrera.
  • Eres global→Nostra xarxa internacional t'ofereix oportunitats a tot el món.
  • Eres compromès→Promovem valors ètics que beneficien a tota la societat.
  • Eres ambiciós→T'oferim oportunitats constants de desenvolupament professional.  Si eres així… Eres generació KPMG.
Veuen a conèixer-nos en el Saló d'Actes de l´EPS I el pròxim 15 de Maig a les 13:00 hores. La presentació la realitzarà el nostre gerent responsable d'auditoria tecnològica (KTIA) Juan Montoya Álvarez i el nostre soci director de KPMG Alacant i Murcia, Miguel Angel Parets.

· Descripció del lloc
Seleccionem Enginyers per a incorporar en l'equip de K-TIA (KPMG Tecnologia i Innovació en Auditoria) en la nostra oficina d'Alacant, on podràs conèixer, des del primer moment, l'entorn tecnològic de les principals empreses de Comunitat Valenciana i Murcia els estats financers de la qual són auditats per KPMG i avaluar els controls implementats per a la gestió dels seus diferents riscos tecnològics, interactuant per a açò amb els Directors de tecnologia d'aquestes companyies i els seus principals col·laboradors.

Realitzaràs, entre unes altres, les següents funcions:

- Entendre l'entorn de TU de les companyies que auditem: Identificar la plataforma
tecnològica (entorns, aplicacions, bases de dades…) relacionada amb els estats financers de les empreses mitjançant entrevistes amb els diferents responsables del
departament de tecnologia i anàlisi de la documentació proporcionada.

- Validar els controls existents: Avaluar el disseny, implementació i efectivitat dels controls establits per a cobrir els riscos existents en l'àmbit de la seguretat lògica, les comunicacions, el desenvolupament d'aplicacions, l'explotació dels sistemes, els processos de negoci i les seues aplicacions, etc.

- Realitzar proves automatitzades: Verificar el funcionament, càlculs, integritat i
consistència d'un determinat procés de negoci mitjançant la seua simulació utilitzant per a açò CAAT (Computer Assisted Auditing Techniques) i eines informàtiques d'última generació.

- Emetre recomanacions de millora: A partir dels resultats obtinguts, indicar als nostres clients com poden esmenar les seues debilitats i millorar els controls de la seua plataforma tecnològica.

Que t'oferim:

KPMG et brinda l'oportunitat d'integrar-te en una signatura de prestigi, triada “Millor empresa per a treballar” segons el rànquing que elabora anualment la revestisca Actualitat Econòmica, on podràs desenvolupar una atractiva carrera professional amb programes de formació contínua, treballar en projectes multidisciplinaris i una remuneració competitiva, d'acord amb la teua vàlua i experiència.