Cercador TFG Arquitectura Tècnica i TFM Gestió de l'Edificació

Data de la notícia: 03-05-2018

S'informa d'un nou recurs sobre TFG i TFM que es posa a disposició dels estudiants i professorat del grau en Arquitectura Tècnica i del màster en Gestió de l'Edificació.

Per a donar una major visibilitat dels TFG/M defensats en el grau i el màster, a principis de 2017 es va crear una eina per a llistar els TFG/M defensats en cursos anteriors.

La nova aportació que es presenta consisteix en un cercador de TFG/M, que permet llistar tots els TFG o TFM realitzats fins avui en el grau i màster, així com cercar i filtrar per paraules clau en el títol, resum i objectius. També s'aporta tota la informació de la proposta de TFG/M, tutor/és, tribunal avaluador i data de defensa.

D'altra banda, s'han activat uns enllaços que permeten consultar l'històric de treballs fi de carrera de l'antic pla d'estudis d'Arquitectura Tècnica, i dels treballs fi de màster en Gestió de l'Edificació, dipositats en la Biblioteca

Aquests nous recursos poden ser utilitzats per a orientar a l'alumnat en les seues propostes de TFG/M, revisar si existeixen treballs previs sobre alguna temàtica concreta, així com donar visibilitat i transparència a la societat dels treballs realitzats.

Per a més informació: https://eps.ua.es/va/arquitectura-tecnica/treballe-fi-de-grau/tfg-defensats-per-curs-academic.html