Programa de pràctiques als EUA per a estudiants d'enginyeria - Spaniards to Silicon Valley

Data de la notícia: 30-04-2018

Programa sense ànim de lucre que té com a objectiu ajudar a estudiants d'enginyeria, amb coneixements de programació, al fet que tinguen l'oportunitat d'aconseguir pràctiques en grans empreses **tencnológicas a Estats Units com Facebook, Google o Microsoft per a l'estiu de 2019.

Programa sense ànim de lucre que té com a objectiu ajudar a estudiants d'enginyeria amb coneixements de programació al fet que tinguen l'oportunitat d'aconseguir pràctiques en grans empreses tencnològiques a Estats Units com Facebook, Google o Microsoft per a l'estiu de 2019.
  • Es tracta d'un programa de formació i mentorització per a estudiants de grau que vulguen tenir l' oportunitat de realitzar pràctiques en grans empreses tecnològiques a Estats Units. La mentorització està dirigida a preparar a aquests estudiants durant un procés de 6 setmanes perquè puguen superar positivament les proves d'accés imposades per aquestes empreses per als sol·licitants de llocs de pràctiques. Cada alumne comptarà amb l'ajuda d'un mentor que actualment treballa en una empresa tecnològica a Estats Units. Durant aquest procés es realitzaran simulacres d'entrevistes i l'estudiant rebrà feedback constant.
  • L'únic requisit per a formar part d'aquest programa és tenir coneixements de programació (hi ha una prova de nivell), tenir un nivell d'anglès suficient per a poder treballar en aquest idioma i estar cursant un grau universitari. L'alumne tornarà a la universitat després de realitzar les pràctiques, per la qual cosa el seu any de graduació haurà de ser posterior a 2019.
  • El procés de selecció de candidats obri el pròxim 1 demaig , per la qual cosa els estudiants interessats tenen disponibles recursos gratuïts en la nostra web per a començar a preparar la prova de nivell. Si els alumnes són seleccionats per a formar part del programa, una vegada aquest haja sigut superat satisfactòriament, el mentor remetrà a l'empresa el currículum del candidat i informarà positivament sobre les seues qualitats, per la qual cosa existeix una probabilitat molt elevada que compten amb una entrevista per a una oferta de pràctiques.
  • Tot açò seria gratuït per a l'estudiant.
Més informació: