Taula redona: Eficiència energètica en l'edificació. Projecte Rentalcal i grup Valero

Data de la notícia: 23-02-2018

Logo Grande

El passat 16 de febrer de 2018, es va realitzar una Taula redona sobre 'Eficiència energètica en l'edificació', en el saló d'Actes Politècnica IV.

En la taula redona va participar el grup Valero, empresa que produeix i comercialitza principalment productes per al sector de la construcció i l'industrial. Compta amb un ampli i variat catàleg de productes i solucions per al sector de la construcció, fruit dels resultats obtinguts en R+D+i (encofrats, cornises, aïllaments, acabats del formigó, accessoris, etc.), i especialment en materials aïllants per a l'edificació.
Es va comptar amb la participació de D. Pablo Palma (Responsable d'Eficiència Energètica), D. Salvador Valero (Director Comercial) i D. Gaspar Hurtado (Director de Projectes).

D'altra banda, es va comptar amb la participació dels investigadors de la Universitat d'Alacant que participen en el projecte europeu Rentalcal: "solucions de mercat per a l'eficiència energètica”, finançat per la UE dins del marque H2020, a càrrec de la catedràtica Sra. Paloma Taltavull, i els doctors D. Vicente Raúl Pérez, Juan Carlos Pérez i Raúl T. Mora. La professora Taltavull va realitzar una presentació del projecte i dels principals resultats obtinguts.

Grup Valero

Projecte RentalCal