Exposició dels millors TFG d'Arquitectura Tècnica i TFM en Gestió de l'Edificació

Data de la notícia: 26-02-2018

Exposició dels millors Treballs Fi de Grau d'Arquitectura Tècnica i Fi de Màster en Gestió de l'Edificació, del curs 2016-2017

El passat 23 de febrer de 2018 es va celebrar en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant l'Exposició dels Millors Treballs de finalització de Grau en Arquitectura Tècnica i Treballs de finalització de Màster en Gestió de l'Edificació, corresponents al curs 2016-2017.

L'acte va començar amb una exposició dels estudiants que van realitzar els dos millors treballs fi del Màster en Gestió de l'Edificació, i a continuació van exposar els quatre millors treballs de finalització de Grau en Arquitectura Tècnica.

Després de l'exposició, Juan Carlos Pérez, sotsdirector d'Arquitectura Tècnica de la UA, i Martín Pomares, president del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació d'Alacant van fer lliurament dels diplomes institucionals als egressats guardonats. També se'ls va premiar amb unes beques per a la realització de cursos del Pla Formatiu del COAATIEA.

*mejorestfg
Els egressats guardonats, acompanyats per Juan Carlos Pérez, sotsdirector d'Arquitectura Tècnica, i Martín Pomares, president del COAATIEA.

Millors Treballs Fi de Grau en Arquitectura Tècnica – Curs 2016-2017
  • Vanessa Escobar Ortega. Posada en valor de la Capella del Castell d'Elda: Aixecament gràfic i hipòtesi de reconstrucció virtual en el segle XV.
  • Iván Izquierdo NavarroEdificis de consum d'energia quasi nul.
  • Ángel Espejo Bodeguero. Introducció a la fotogrametria: Metodologia proposada per a l'aixecament fotogramétric.
  • Iris Llorca Fernández-Caballero. Aixecament i documentació gràfica del patrimoni arquitectònic; el Mercat Central de Proveïments d'Elx.

Millors Treballs Fi de Màster en Gestió de l'edificació – Curse 2016-2017
  • Teresa García Llopis. Gestió de riscos i emergències en el patrimoni arquitectònic. Estudi del Palau de Peñacerra.
  • David Seguí Cortés. Anàlisi del mercat d'habitatges localitzats en la ciutat d'Altea, mitjançant l'estimació d'un model hedónico de preus.