Programa W30: Líders de Dones en Desenvolupament en Administració Universitària

Data de la notícia: 16-02-2018

Llançament d'una Programa dirigit a dones capdavanteres que treballen dins de la comunitat universitària. Es tracta del Programa W30: Líders de Dones en Desenvolupament en Administració Universitària.

Aquesta iniciativa, promoguda per Santander Universitats en col·laboració amb la Universitat de Los Angeles, té com a objectiu formar a  les dones que treballen dins de la comunitat universitària preparant-les para posats de lideratge i augmentar la responsabilitat a mesura que evoluciona el panorama de l'educació superior.

Els participants seleccionats de la Xarxa d'Universitats de Santander rebran les eines, la capacitació i el coneixement per a ampliar les seues capacitats de lideratge i perfeccionar els seus estils de lideratge personal.

El període de sol·licitud es tancarà el divendres 16 de març a mitjanit PST. Totes les sol·licituds seran revisades i rebran una notificació de UCLA pel que fa a l'acceptació al programa durant la setmana del 16 d'abril de 2018.

Els candidats interessats a participar a Santander W30 hauran de dirigir-se a: http://www.anderson.ucla.edu/executive-education/santanderw30.

El Programa Santander W30 es va llançar per primera vegada en 2011, i compta amb més de 200 exalumnas d'universitats pertanyents a la xarxa de Santander.

Qualsevol dubte relacionat amb el Programa per favor dirigir-vos a:
Mirna: execed@anderson.ucla.edu