Pròximes activitats TFG/TFM i mes cultural

Data de la notícia: 05-02-2018

Activitats per al mes de febrer: Automatitzar la memòria del TFG amb Microsoft Word, Anàlisi i representació de dades en el PFG, i IV Acte d'Exposició dels millors treballs del grau en Arquitectura Tècnica (GAT) i Màster en Gestió de l'Edificació (MGE).

Us informem de les següents activitats relacionades amb el TFG/TFM, que es van a realitzar en el mes de febrer:
  • Sessió informativa TFG TFM: AUTOMATITZAR LA MEMÒRIA DEL PFG AMB Microsoft WORD, divendres 09/02/2018 a les 12:00, aula EP/0-21E.
  • Sessió informativa TFG TFM: ANÀLISI I REPRESENTACIÓ DE DADES EN EL PFG, divendres 23/02/2018 a les 11:00, aula EP/0-21E.
  • IV Acte d'Exposició dels millors treballs del GAT MGE (curs 2016-17), divendres 23/02/2018 a les 18:00, aula EP/0-21E.
Més informació en: https://eps.ua.es/es/arquitectura-tecnica/trabajo-fin-de-grado/sesiones-informativas-2017-18.html

A més, el divendres 16/02/2018 es van a organitzar dues activitats específiques per al grau en Arquitectura Tècnica:
  • “Taller de muntatge pràctic de Plaques de guix laminat Placo” de la mà de l'empresa Saint-Gobain Placo Ibérica S.A. Per Ángel Membrillas Pellicer, 10:00h en saló d'Actes Politècnica IV. Presentació en pdf.
  • Taula redona: “Eficiència energètica en l'edificació”, convidats: Projecte Rentalcal i grup Valero. 12:00h en saló d'Actes Politècnica IV.

Esperem la vostra participació!!, Salutacions.