Obert el termini d'inscripció per a UniversityHack 2018

Data de la notícia: 19-01-2018

Des del 15 de gener i fins al 29 de gener pots inscriure't en UniversityHack 2018, la competició d'analítica de dades més gran d'Espanya, amb importants premis en metàl·lic per als millors equips.

Enguany i per primera vegada, els alumnes de la Universitat d'Alacant estan convidats a participar en UniversityHack 2018 (http://www.universityhack.es), la competició d'analítica de dades més gran d'Espanya on participen 20 centres de tot el país.

Per a poder competir haureu d'estar matriculats en qualsevol titulació de la Universitat d'Alacant durant aquest curs o el curs anterior. Els equips participants estaran formats per un màxim de 3 membres, encara que també podeu participar de manera individual.

El període d'inscripció estarà obert des del 15 de gener fins al 29 de gener de 2018 (inclós). En el següent enllaç teniu el formulari d'inscripció:

Reptes
----------

Hi ha dos reptes als quals us podeu apuntar:

- Wefferent Card Analytics: "Et reptem al fet que crees la millor aplicació i/o visualització autoconsumible usant dades anonimitzades de transaccions amb targeta en la ciutat de Múrcia, amb una selecció de dades reals agregats del Grup Cajamar entre els anys 2015 i 2017. Pots realitzar un quadre de comandament, un exercici analític exploratori, una infografia, una web, una anàlisi gràfica avançada... Sorprèn-nos."

- Salesforce Predictive Modelling: "El poder adquisitiu d'un client és un dels eixos principals en el consum de productes financers, sent una variable crítica i de difícil càlcul. Un dels reptes als quals s'enfronten les empreses és predir aquesta variable de cara a establir segmentacions estratègiques més eficients que els ajuden en la presa de decisions a l'hora d'oferir el producte més adequat a cada moment a cada persona, segons les necessitats de cada client. En aquest desafiament disposaràs de 90 característiques anònimes que et permetran estimar i predir el poder adquisitiu de cada client."

Premis
----------

Els premis per als guanyadors a nivell nacional de cadascun dels reptes són:

- 7.500€ equip guanyador
- 1.500€ segon classificat
- 600€ tercer classificat

------------------------------------------------------------------
Calendari de desenvolupament de la competició
------------------------------------------------------------------

- Inscripció del 15 al 29 de gener

- Confirmació d'equips participants el 30 de gener

- Fase local: el 31 de gener els participants rebran les dades i el 21 de febrer hauran d'enviar les seues proposades