El Consell nomena al professor de l`EPS Pedro Pernías nou Director General de Tecnologies de la Informació

Data de la notícia: 15-12-2017

Logo Grande

El Consell ha acordat aquest divendres el nomenament del professor de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant Pedro Agustín Pernías Peco, com a director general de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (DGTIC).

Pernías (21/7/1962) és un dels experts de referència en noves tecnologies amb una dilatada experiència tant en el sector públic com en el privat. Llicenciat en Ciències de l'Educació, va ser director del Laboratori Multimèdia de la UA entre 1998 i 2001 i posteriorment director de continguts de Recursos en la Xarxa, empresa del grup Editorial Premsa Ibèrica.

En Universalia va ser director de continguts entre 2002 i 2006 i recentment, entre 2010 i 2015 ha sigut director acadèmic de la titulació de Grau en Enginyeria Multimèdia de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant. Des de 2014 lidera la transferència de metodologia educativa i tecnològica per al projecte Google Activate.

Pernías assumeix les responsabilitats en la DGTIC que fins ara desenvolupava Vicente Aguiló, entre les quals estan la modernització de l'administració, la seguretat de la informació o la planificació, coordinació, autorització i control de les tecnologies de la informació, les telecomunicacions i comunicacions corporatives i la teleadministración de la Generalitat.