Pràctiques en empresa remunerades grau en Arquitectura Tècnica (2017)

Data de la notícia: 06-10-2017

Es fa pública una proposta de pràctiques en empresa remunerades en el Servei Territorial d'Alacant de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori. La tasques a desenvolupar consistiran a realitzar gestions i tramitacions d'expedients administratius. El període de les pràctiques serà de tres mesos (finalització 31/12/2017), en horari de jornada completa.

Els sol·licitants que desitgen concórrer a la selecció d'aquestes pràctiques remunerades han de ser estudiants d'últim curs del grau en Arquitectura Tècnica (4º), i amb coneixements a nivell d'usuari de Word, Excel i Access. No podran sol·licitar aquesta pràctica aquells estudiants que estiguen realitzant les pràctiques en una altra empresa durant el període anterior. Les pràctiques no comporten una relació contractual amb l'empresa i tenen una ajuda econòmica de 600 €/mes.

Es realitzaran dues fases de selecció, una per part de la Sotsdirecció del grau en Arquitectura Tècnica, i una altra per part del Servei Territorial d'Alacant que podrà requerir una entrevista personal si així ho estimen necessari.
Passos a realitzar per a la sol·licitud de pràctiques:
  • Emplenar el formulari de sol·licitud per a la selecció prèvia per la Sotsdirecció del GAT, com a últim dia el dimecres 11/10/2017. Enllaç al formulari.
  • Enviar un Currículum vitae al correu jefe.arquitecturatecnica@eps.ua.es, fent constar totes les dades personals i de contacte, mèrits acadèmics, mèrits formatius i laborals en cas d'existir. Data màxima d'enviament el dimecres 11/10/2017.
  • Enviar, al costat del Currículum vitae, una fitxa informativa de l'expedient acadèmic en la universitat d'Alacant, que es pot generar de forma gratuïta des de UAcloud (Expedient acadèmic > Fitxa informativa).
Les sol·licituds seleccionades per la Sotsdirecció del GAT seran enviades al Servei Territorial d'Alacant perquè realitzen la seua pròpia selecció i valoració del candidat o candidata més adequat/a para el lloc a ocupar.