Jornada Seguretat, Responsabilitat i Rescat en activitats de muntanya

Data de la notícia: 25-04-2017

Logo Grande

El pròxim 17 de Maig, de 17:00 a 20:15, la EPS organitza, en col·laboració amb els GREIM (Grups de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya) de la Guàrdia Civil, una jornada formativa sobre la seguretat en les activitats esportives en muntanya.

El pròxim 17 de Maig, de 17:00 a 20:15, la EPS organitza, en col·laboració amb els GREIM (Grups de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya) de la Guàrdia Civil, una jornada formativa sobre seguretat en les activitats esportives en muntanya.

L'augment en els últims anys de la sinistralitat en muntanya demostra la necessitat de formació en aquest tipus de pràctica esportiva. De la mà dels GREIM es parlarà de recomanacions de seguretat en muntanya i com actuar en cas d'accident.

La jornada tindrà lloc en el Saló d'Actes de la EPS I  i tindrà un reconeixement de 0,3 crèdits per als alumnes que així ho sol·liciten. El període de preinscripció serà del 25 d'abril al 5 de maig en l'adreça web https://cvnet.cpd.ua.es/preinsua/planes.aspx?lengua=va.