Seminari: ¿Com començar a construir un MOOC en 30 segons i aconseguir arribar a 20.000 estudiants?

Data de la notícia: 24-10-2016

26 d'octubre a les 16h en Saló d'Actes de Politènica I

Aquest seminari està destinat a professors, estudiants i totes aquelles persones interessades a conèixer l'impacte i les últimes tendències de la Tecnologia en l'Educació:

• En aquest seminari parlarem sobre l'impacte de la Tecnologia en l'Educació. Com ha sigut, com és i com serà.
  • Veurem les claus essencials per a la construcció de Cursos Massius Oberts Online (MOOCs) d'èxit i donarem els primers passos per a construir un mini MOOC.
  • Tindrem una Taula de debat en la qual respondrem a les preguntes i tractarem els temes que proposen els assistents.
  • Ho farem de la mà d'experts de primera línia en Tecnologia i Educació de la Universitat d'Alacant i de Telefónica.