I Edició del Premi a la Construcció Sostenible en Formigó

Data de la notícia: 17-07-2016

La 'I Edició del Premi a la Construcció Sostenible en Formigó' està promogut per la Fundació Eduardo Torroja i la Plataforma Tecnològica del Formigó, que el seu objectiu és la divulgació i el foment de la construcció sostenible de qualitat, així com el reconeixement dels estudiants i els joves professionals que estan treballant en aquesta adreça.

El premi consistirà en la inscripció (allotjament i desplaçament) del guanyador en “el Concrete Design Master Class on Metamorphosis 2016” sobre disseny i arquitectura en formigó. Aquest esdeveniment tindrà lloc a Berlín del 4 al 10 de setembre de 2016 (més informació en www.concretedesigncompetition.com ).

Aquells alumnes i joves professionals que vulguen participar tan sols hauran d'enviar el seu currículum i una carta d'interès a l'adreça de correu electrònic cbartolome@ieca.es, a l'atenció de César Bartolomé, indicant en l'assumpte d'aquest correu “I Edició del Premi a la Construcció Sostenible en Formigó”.

S'adjunten les BASES PTEH I FET