ESCN 2016

Data de la notícia: 21-04-2016

Un any més torna el Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (European Satellite Navigation Competition - ESNC). Es tracta d'un concurs  europeu d'innovació que premia les millors idees en serveis, productes i innovacions que utilitzen la navegació per satèl·lit en la vida quotidiana en tots els seus àmbits (salut, seguretat, aplicacions per a smart phones...).

El ESNC 2016 repartirà premis valorats en 1 milió d'euros, no important l'estat de desenvolupament en el qual es trobe el projecte, servei o idea de negoci. De fet, alguns premis estan orientats a afavorir el desenvolupament de la idea inicial per a convertir-la en una realitat empresarial.

Els premis inclouen diners en efectiu i premis en espècie: servei d'incubadora d'empreses, formació per a emprenedors, consultoria de patents, suport a la realització d'estudis de mercat, suport tècnic, suport a la comercialització i accés a experts i finançament públic entre uns altres.

El pròxim dia 28 d'abril, a les 11:00 en la Facultat d'Econòmiques, hi haurà una jornada informativa en la qual es donarà més informació sobre aquest concurs i es resoldran tots els dubtes.

En l'edició 2015  ho aconseguim, el projecte Poseidron de la Comunitat Valenciana va guanyar el ESNC 2015, i ara podem tornar a fer-ho, expliquem amb tu!!