CURS DE **PHOTOSHOP: EDICIÓ D'IMATGES ARQUITECTÒNIQUES

Data de la notícia: 11-11-2015

El curs està organitzat des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 20 de novembre i l'11 de desembre de 2015. Dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

L'objectiu principal és aprendre el maneig concret del programa Photoshop aplicat a la producció d'imatges arquitectòniques així com a l'edició de detalls constructius.
El desenvolupament del curs permetrà a l'alumne crear, dissenyar, editar i retocar imatges (centrades en l'àmbit arquitectònic) mitjançant el maneig efectiu de les diferents eines presents en la interfície de treball, centrant-se en la utilització eficaç de menús i panells per a l'elaboració d'atractives imatges. La metodologia inclou múltiples exercicis sobre exemples d'arquitectura i construcció que permetran l'adquisició pràctica dels continguts més teòrics. Així, en el curs s'explicaran totes les funcionalitats del programa amb exemples aplicats en arquitectura i construcció: retoc digital d'imatges generades en 3D o post-producció d'imatges (canvis de colors, canvis de cels i persones), creació de plànols en 2D moblats i texturizados, exportació de plànols des de Autocad a Adobe Photoshop, etc.

Més informació i inscripcions: