TALLER PRÀCTIC SOBRE CERCA DE PRÀCTIQUES (**IAESTE 2015/16)

Data de la notícia: 13-10-2015

Si estàs interessat a fer pràctiques remunerades en l'estranger a través de IAESTE, dijous que ve 15 d'octubre, a les 13.00 hores en l'Aula A2/0C11, de l'Aulari 2 tens l'oportunitat d'assistir a un taller en el qual us orientarem sobre com dirigir-vos a les empreses. Us serà de gran utilitat, ja que us assessorarem sobre com cridar i visitar a les mateixes.

Si estàs interessat a fer pràctiques remunerades en l'estranger a través de IAESTE, dijous que ve 15 d'octubre, a les 13.00 hores en l'Aula A2/0C11, de l'Aulari 2 tens l'oportunitat d'assistir a un taller en el qual us orientarem sobre com dirigir-vos a les empreses. Us serà de gran utilitat, ja que us assessorarem sobre com cridar i visitar a les mateixes.

La durada benvolguda serà d'aprox. 2 hores.

¡Us esperem!

Si estàs interessat en la campanya 2015/2016 i no et vas inscriure durant la xarrada és necessari fer-ho en aquest FORMULARI: http://goo.gl/forms/rtFqcTbZLt

Si no vas poder assistir a la xarrada, ací teniu el vídeo de la xarrada de IAESTE que es va fer a l'octubre de 2013 en la EPS: Xarrada Informativa IAESTE, pràctiques remunerades en l'estranger

PD: Aquest programa de pràctiques és per a estudiants tècnics (enginyeries, carreres de ciències, ADE, econòmiques, publicitat i relacions públiques).

Per a més informació cerca'ns en les nostres xarxes socials:

@IAESTE_Alicante

Pàgina de Facebook: IAESTE Alicante