Ocupació Pública en l'Agència Tributària

Data de la notícia: 01-10-2015

Ocupació Pública en l'Agència Tributària

L'Agència Tributària, com la resta de l'Administració de l'Estat, publica anualment la seua oferta d'ocupació a través de l'Oferta d'Ocupació Pública.  La corresponent a l'any 2015 conté, entre altres ofertes per a enginyers, les corresponents al COS SUPERIOR DE SISTEMES I TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ i també les de GESTIÓ DE SISTEMES I INFORMÀTICA DE L'ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT.

Per a donar a conèixer les bases d'aquestes convocatòries, procés selectiu, programes, etc... adjuntem les  últimes convocatòries d'aquestes places, que són de l'any  2014 i els processos del qual han finalitzat recentment.

S'adjunta també enllaç a la informació disponible en la web de l'Agència Tributària sobre les oposicions d'accés als cossos adscrits a la **AEAT, com per exemple Inspectors de Finances de l'Estat i Cos Tècnic de la Hisenda Pública, als quals es pot accedir també estant en possessió o en condicions d'obtenir el titule d'Enginyer, Arquitecte o Grau entre uns altres, per als Inspectors de Finances de l'Estat, o Enginyer Tècnic, Diplomat, Arquitecte Tècnic o Grau per a Tècnics d'Hisenda.