Concurs Master the Mainframe

Data de la notícia: 01-10-2015

IBM organitza a nivell mundial l'edició de 2015 del concurs 'Master the Mainframe'.  Espanya participa en aquest concurs que se celebrarà en l'últim trimestre de de enguany. Aquest certamen està obert a tots els estudiants matriculats en la universitat en tots els graus, màsters o equivalent, tant en titulacions oficials com a pròpies de la universitat.

El concurs permet als estudiants un primer contacte amb una plataforma de computació sense rival, el mainframe d'IBM, mostrar el seu talent, guanyar premis i adquirir experiència en un sistema present en els processos crítics de negoci de les majors empreses del món.

Per a competir no és necessària cap experiència prèvia amb el Mainframe. En un món amb una demanda creixent de professionals qualificats, la participació en el concurs Master the Mainframe els oferirà majors oportunitats professionals.

Els guanyadors de l'edició local de cada país participaran en la final mundial en 2016.

Podem proporcionar-los material gràfic: bàners, imatges, etc, perquè puguen publicar-ho en les pàgines web de la seua Universitat.
Per favor, contacten amb Ana Margaretto per a qualsevol consulta o petició relativa al concurs, en l'email: ana_margaretto@es.ibm.com

Els agraïm que donen la màxima difusió del concurs en la seua Universitat. Tota la informació i la pàgina de registre estan en aquest link:
Master the Mainframe Espanya 2015