Orchard Harvest 2015

Data de la notícia: 26-09-2015

Des del Club.net ens informen que els dies 5 i 6 d'Octubre se celebrarà en l'Hotel **Melia d'Alacant, la conferència internacional **Orchard **Harvest 2015. **Orchard és un **CMS gratuït, de codi obert i basat en ASP.NET **MVC. Aquest esdeveniment comptarà amb la presència de més de 100 desenvolupadors de tot el món, sent una bona oportunitat per a compartir impressions, idees i fer contactes.

Des del Club.net ens informen que l'empresa alacantina **XKProject ha aconseguit portar a la ciutat d'Alacant la celebració de la conferència internacional **Orchard **Harvest 2015. **Orchard és un **CMS gratuït, de codi obert i basat en ASP.NET **MVC.
L'esdeveniment se celebrarà els **dias 5 i 6 d'Octubre en l'Hotel **Melia d'Alacant i comptarà amb la presència de més de 100 desenvolupadors de tot el món, sent una bona oportunitat per a compartir impressions, idees i fer contactes.
 Els temes a tractar seran els següents:
·        Keynote, The CMS of the Future
·        Orchard Telemetry with Glimpse
·        Mastering Layouts
·        Developing the Gallery with Orchard
·        Case Study - NFL Players Association
·        .NET Foundation & The Future of .NET
·        Mastering Dynamic Forms
·        Brochard (Orchard 2.0)
·        Team Development on Orchard
·        Introduction to ASP.NET MVC 6 Tag Helpers

És important ressaltar que a més de parlar de **Orchard es parlarà del futur de .**NET **Foundation o de temes tan nous com els **Tag **Helpers. Açò és gràcies a que entre els ponents comptem amb la presència de membres de l'equip de desenvolupament d'ASP.NET .

L'entrada per a estudiants és gratuïta. Et pots registrar en  http://orchardharvest.org