CURSOS DEL FABLAB

Data de la notícia: 07-09-2015

Logo Grande

#ESCUELAB · CURS DE MUNTATGE D'IMPRESSORES 3D. SETEMBRE 2015

En el proxim curs de muntatge d'impressores 3D, abordarem el muntatge, calibratge i maneig d'una impressora 3D Prusa P3Steel. Aquesta impressora opensource és molt fiable i ideal per a introcucirse en el món de la impressió 3D.

En el taller de muntatge trastejaràs amb les parts que componen una impressora: eixos, motors, estructura, capçal extrusor. A més aprendràs a usar el programari i a calibrar aquestes eines de disseny i producció. També hi haurà una part dedicada a materials, que indagarà en el tipus de materials que es poden usar i les característiques de cadascun d'ells.

/////////////////////////////////////

#ESCUELAB+*MOMUTEC. PRODUCCIÓ MUSICAL I

Amb els avanços de la tecnologia musical s'ha aconseguit posar a l'abast de tot el món eines que faciliten la creativitat i creació musical. Aquest curs permet un ús eficient i adquirir una visió general del procés de producció musical.

OBJECTIUS

En el curs de Producció Musical adquiriràs una visió general del procés d'una producció musical i podràs començar a realitzar música utilitzant un ordinador com a centre d'operacions.

/////////////////////////////////////

#ESCUELAB+*MOMUTEC. SÍNTESI DE SO I

La síntesi de so aporta caràcter i originalitat als projectes sonors i multimèdia. Aquest taller permetrà als artistes multidisciplinaris ampliar la paleta d'eines sonores per a plasmar les seues inquietuds, idees i emocions. A més durant aquest taller s'exploraran els estils tekno i house a través dels sintetitzadors.

OBJECTIUS

Aquest curs t'ajudarà a desenvolupar el teu ús de sintetitzadors per a ampliar la paleta d'eines sonores de les teues obres.