Convocatòria de 6 beques de la Càtedra Vectalia Mobilitat - Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 08-07-2015

OBJECTE:

Permetre que els alumnes mantinguen un primer contacte pràctic amb aspectes del seu futur professional realitzant sèries d'enquestes en la ciutat de Benidorm per a la seua aplicació directa en el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (**PMUS) de la citada ciutat, tenint com a marc de referència per a açò els objectius de suport a la docència i recerca de la Càtedra **Vectalia Mobilitat.

• 5 beques per a estudiants que les seues pràctiques es realitzaran en la ciutat de Benidorm realitzant enquestes.
  • 1 beca per a estudiant que s'encarregarà de realitzar i completar una base de dades que permeta el posterior tractament dels resultats obtinguts. En aquest cas la beca la desenvoluparà bé en la ciutat d'Alacant o la Universitat d'Alacant.

DURADA:

150 hores

DOTACIÓ:

1050€ per persona. També es facilitarà un bo-transporte que cobrirà el desplaçament Alacant-Benidorm.

FI TERMINI SOL·LICITUDS:

15 de Julio de 2015

INFORMACIÓ ADDICIONAL, REQUISITS I BAREMS: