Data de la notícia: 02-07-2015

Logo Grande

El títol propi està organitzat pel Departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial. És un curs de 20 crèdits ECTS (200 hores) impartit els divendres i dissabtes, en horari compatible amb el treball professional.

• Estudiarem les tecnologies Java EE 7 per a desenvolupar el backend d'una aplicació web amb components web, JPA, components EJB i serveis REST (JAX-*RS) desplegats en servidors d'aplicacions i serveis PaaS com OpenShift.
  • Completarem la formació amb tecnologies alternatives com Grails i bases de dades NoSQL.

El curs tindrà un enfocament fonamentalment pràctic i durant el curs desenvoluparem, a més de les pràctiques i exercicis de cada mòdul, un projecte complet d'aplicació web que integre totes les tecnologies.

La matrícula està limitada a 22 places. La preinscripció es realitzarà de l'1 al 24 de juliol.

Més informació: https://web.ua.es/es/expertojava/