RESULTAT DE LA BECA INTERNACIONAL PER A ESTUDIANTS D'ARQUITECTURA TÈCNICA DE LA EPS

Data de la notícia: 25-06-2015

Estudiant del Grau en Arquitectura Tècnica guanyador de la beca oferida per l'empresa I2 ENGENERIA IMPULS de Brasil, en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior a través d'un acord de pràctiques. Tant l'empresa com l'escola agraeixen la participació dels estudiants en el procés selectiu, i valoren positivament el perfil acadèmic de tots els entrevistats.

L'estudiant del Grau en Arquitectura Tècnica IGNACIO PORRITT OTERO, ha sigut el guanyador de la beca oferida per l'empresa I2 ENGENERIA IMPULS de Brasil, en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior a través d'un acord de pràctiques.

En la beca l'estudiant tindrà la possibilitat de començar la seua carrera professional com a Graduat en Arquitectura Tècnica a Brasil, durant un període de 3 a 6 mesos, desenvolupant treballs relacionats amb l'edificació i per als quals ha sigut format en aquesta escola.

Des de l'empresa i l'escola agraïm la participació dels més de 50 estudiants del Grau en Arquitectura Tècnica que han participat en el procés selectiu. A més, des de l'empresa, i després de les entrevistes realitzades, valoren molt positivament la formació i perfil acadèmic de tots els entrevistats per als treballs que estan desenvolupant en l'àmbit de l'edificació.