Pràctiques de l'Ajuntament d'Alacant per a un projecte per a avaluació de Risc Sísmic

Data de la notícia: 16-06-2015

El dimarts, 30 de juny, a les 11h, en el Saló d'Actes de la EPS I, tindrà lloc una xarrada informativa per a explicar aquestes pràctiques dirigides a l'alumnat d'Arquitectura, Arquitectura Tècnica i Enginyeria Civil.

El Dpt. Tècnic de Protecció Civil i Gestió d'Emergències de l'Ajuntament d'Alacant, en col·laboració amb la EPS, ofereix pràctiques externes per a estudiants de Grau en Arquitectura, Grau en Fonaments de l'Arquitectura, Grau en Arquitectura Tècnica i Grau en Enginyeria Civil dins d'un projecte per a l'avaluació de Risc Sísmic.

Dimarts que ve, 30 de juny, a les 11 hores tindrà lloc una presentació d'aquestes pràctiques en el Saló d'Actes de la EPS I. Si aquestes interessada o interessat a realitzar aquest tipus de pràctiques durant l'estiu, no et perdes aquesta  xarrada informativa.

Per a més informació, us podeu dirigir al professor José Antonio Huesca (Ja.huesca@ua.es) o a l'Oficina de Pràctiques de la EPS (practicasempresa@eps.ua.es)