Taller de videomapping

Data de la notícia: 03-06-2015

El pròxim 19 de juny tindrà lloc en el jaciment arqueològic de la Alcudia (Elx), el Taller de videomapping aplicat a Patrimoni Cultural, organitzat pel grup Patrimoni Virtual de la Universitat d'Alacant.

*videomapping

El pròxim 19 de juny tindrà lloc en el jaciment arqueològic de la Alcudia (Elx), el Taller de videomapping aplicat a Patrimoni Cultural, organitzat pel grup Patrimoni Virtual de la Universitat d'Alacant.

El taller tindrà lloc en el Jaciment arqueològic de la Alcudia d'Elx (Alacant) en horari de matí (9'00 h. a 14'00 h.), i serà impartit per Javier Sala, llicenciat en Comunicació Audiovisual, amb una àmplia experiència en el desenvolupament i execució de projectes i instal·lacions visuals, sistemes de projecció multi-pantalla i videomapping.

En aquest taller pràctic es treballarà sobre el mosaic romà de Sailacos, en el Museu del jaciment arqueològic de la Alcudia. Per a realitzar l'exercici proposat, facilitarem prèviament als alumnes la documentació obtinguda mitjançant fotogrametria digital, a partir de la qual puguen dur a terme la projecció sobre el mosaic original la ubicació del qual, dins de la sala del museu, permet una fàcil demostració del funcionament d'aquesta tècnica.

El Taller de Videomapping aplicat a Patrimoni, encara que està plantejat com una posada en pràctica de part del contingut del Curs d'Especialització en Restauració Virtual, queda obert i disponible a tot estudiant o professional que estiga interessat en aquesta tècnica.

Per a més informació i inscripcions visita: