Curs d'estiu: 'Recent Progress in Robotics Applications'. Inscripcions fins al 30 de maig.

Data de la notícia: 14-05-2015

Logo Grande

La Línia transversal de Robòtica  de l'Institut Universitari de Recerca Informàtica organitza el curs d'estiu d'un dia "Recent Progress in Robotics Applications" (RPRA 2015), que es realitzarà el 29 de juny de 2015, en la Seu de La Nucia de la Universitat d'Alacant.

El curs constarà de quatre sessions impartides per experts reconeguts, sobre temes de navegació, visió robòtica, i aplicacions de serveis.

El termini per a sol·licitar participar en el curs és fins al 30 de maig de 2015.

La matricula costa 100€.

Es pot trobar tota la informació necessària en la web del curs: https://www.aurova.ua.es/rpra2015.