VALORA LES TEUES PRÀCTIQUES EN EMPRESA O INSTITUCIÓ - PRIMER QUADRIMESTRE

Data de la notícia: 11-02-2015

Per als estudiants que hagen realitzat pràctiques en empresa durant el passat primer quadrimestre i del 12 de febrer al 9 de març, estarà disponible una enquesta per a conèixer la vostra opinió sobre les pràctiques en empresa realitzades. És MOLT IMPORTANT que respongueu al qüestionari amb la finalitat d'avaluar les vostres pràctiques i poder introduir millores per al pròxim curs. La informació que ens aporteu és anònima i confidencial. Per a accedir heu d'entrar en el vostre Campus Virtual, en Secretaria Virtual, enllace Pràctiques en empresa / Prácticum. Abans de prémer sobre el botó d'Accedir, podeu consultar les instruccions en l'enllaç als Manuals. Moltes gràcies per la vostra participació.