Alumna de la EPS guanyadora de l'esdeveniment ACTUA d'Emprenedors

Data de la notícia: 03-02-2015

Andrea Lluch alumna del Master en Desenvolupament en Aplicacions i Serveis Web de la EPS guanya la segona edició de l'esdeveniment ACTUA D'Emprenedors organitzat en la Universitat d'Alacant

El cap de setmana passat es va realitzar en la universitat d'Alacant l'esdeveniment ACTUA (http://www.doeua.es/actua/) , que permetia a qualsevol persona presentar una idea empresarial, tenint l'oportunitat que ser desenvolupada amb l'ajuda d'experts de totes les àrees de negoci.

De totes les idees presentades solament van ser seleccionades les 5 millors, que van poder desenvolupar el seu  pla de negoci que permetera la seua posada en el mercat.

Finalment, el guanyador va ser projecte KEDAS, una xarxa social enfocada a l'organitzar quedades  o esdeveniments de qualsevol tipus, inclosos els de caracter lúdic, esportiu, culturals, etc.

Aquest projecte va ser ideat per l'alumna Andrea Lluch del Master en desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web.

És un clar exemple d'emprenedora, ja que recentment en el mes de novembre, va guanyar també un esdeveniment Startup Junior 5 UCV d'emprenedors en el qual participaven totes les universitats de la comunitat Valenciana.

Enhorabona de part de la  EPSA!!